Monday, March 26, 2012

Jofa pondhockey helmet, del 4

4 comments:

  1. Hej, jag vet inte om du kollar kommentarer i gamla inlägg men jag såg din Dallas karaff och insåg att det var det snyggaste som finns! Kan du snälla berätta för mig var den går att köpa (lano09@handelsbanken.se). Vi skulle bli så glada!

    Tack på förhand!

    Sofia & Lasse

    ReplyDelete
  2. Hej Lasse och Sofia. Jag har hittat den på tradera och den kostade ca 175 kr. Ett fynd! Som jag är mycket nöjd med.

    Lycka till i sökandet.

    Jonas

    ReplyDelete
  3. Jonas,

    Grattis till fyndet och tack snälla för ditt svar hälsar två bittra och avundsjuka Stockholmare!

    /S&L

    ReplyDelete
  4. Tuffa tider för Stockholmare...om man håller på DIF. ;)
    Jag såg en liknande på Tradera idag. Hoppas ni hann köpa den.

    ReplyDelete